Estimats socis i aficionats.

Ens trobem en un moment molt important de la nostra història i, per això, he cregut convenient dirigir-me a vosaltres. Si durant les últimes setmanes hem guardat un silenci, que s’ha vist reflectit en l’absència de continguts a les nostres xarxes socials, no és perquè hàgim deixat de fer feina a la junta directiva. Ni de bon tros. Moltes vegades, és convenient treballar sense fer soroll. Aquest és, si més no, el nostre estil.

El principal assumpte que ens ocupa, com podeu imaginar, és el procés de transformació en Societat Anònima Esportiva. Heu de saber que els temps de la burocràcia administrativa moltes vegades no permeten complir un calendari concret. És per això que, encara que ens hauria agradat començar la pròxima temporada havent transformat el club en SAE, no serà possible. Haurà de ser, finalmente, entre els mesos de setembre i octubre. El procés segueix el seu curs, però més a poc a poc del que ens hauria agradat. En tot cas, hem previst de convocar l’assemblea ordinària de socis a principis del mes de setembre, per tal d’explicar la proposta de capital mínim i els diferents projectes que se’ns han presentat.

Per altra banda, pel que fa a l’àmbit esportiu de la darrera temporada, entenem que vam oferir dues cares. En la primera part, tot i l’esforç i la professionalitat de Ramon Calderé, l’equip no va respondre. Després del relleu a la banqueta, gràcies al bon treball del cos tècnic, dirigit per Juanjo Garcia, i a l’arribada de dos jugadors com són Néstor Albiach i Valentín Merchán, vam poder redreçar el rumb i acabar en una molt bona posició que ens permetrà disputar la copa el curs vinent.

Sé que molts de vosaltres espereu amb impaciència saber qui serà el nostre entrenador la temporada que ve. Haig de dir, primer de tot, que no vam oferir la renovació a Juanjo Garcia per una qüestió de responsabilitat: el procediment de transformació en societat anònima esportiva en el qual estem immersos, ens impedeix oferir-li garanties de continuïtat. Així ho vam comunicar, conscients que seria una notícia difícil d’entendre.

Anunciarem l’entrenador aquest dilluns, 8 de juliol, i la plantilla començarà a completar-se a partir de la setmana vinent. A partir del dilluns 22 de juliol, arrencarà la pretemporada. Esperem encertar-la i, sobretot, seguir comptant amb el vostre suport.

Visca el Badalona!

Miguel Ángel Sánchez.

Badalona, 6 de juliol de 2019.