Davant l’estat d’alerta decretat pel govern de la nació, derivat de la situació d’emergència sanitària que travessa el país a causa de la propagació de la Covid-19, i en vista de la suspensió de l’activitat futbolística fins a nou avís, el Club de Futbol Badalona i la Fundació Futbol Badalona han decidit presentar davant de les autoritats pertinents, un ERTO (Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació) que afecta la totalitat dels treballadors i treballadores del Club i de la seva Fundació.

En aquesta situació d’excepció i d’emergència sanitària, entenem la presentació d’ambdós expedients com un acte de responsabilitat que té com a finalitat la protecció dels interessos dels nostres treballadors. És en aquests moments difícils quan tots hem de romandre més units que mai.

Des del Club de Futbol Badalona i la Fundació Futbol Badalona esperem tornar a la normalitat al més aviat, atenent en tot moment les diferents fases de l’estat d’alerta decretat.

Badalona, 30 de març de 2020.